Blog

RESZPONZÍV WEBOLDAL – WEBGORILLA KISOKOS

Lehet hogy most furcsán nézel, és próbálsz rájönni arra, hogy vajon mit is takar valójában a fogalom: „reszponzív weboldal”. A WebGorilla segít neked, hogy megértsd! Reszponzív weboldal (RWD) Egy olyan weboldalról beszélünk ebben az esetben, mely optimális megjelenéssel, könnyű olvashatósággal

ELOLVASOM »

SEO – WEBGORILLA KISOKOS

Mi az a SEO (Search Engine Optimization)? A SEO vagyis keresőoptimalizálás nem más, mint a keresőmotorokban való megjelenés javítása, avagy a nem fizetett keresési eredmény elérése pozitív formában! Általánosságban azt jelenti, hogy minél jobb rangsorolást ér el egy adott weboldal,

ELOLVASOM »

MOBILON BÖNGÉSZÉS – WEBGORILLA KISOKOS

Mobilon böngészés? Kérdések és válaszok! Kezdjük az elején! Szerinted miért fontos, hogy egy weboldal mobilbarát legyen? A mobilon való böngészés az elmúlt években rohamos méreteket öltött. Az okos telefonok, a Tabletek lehetőséget biztosítottak arra, hogy ne csak a számítógép előtt

ELOLVASOM »

FLAT DESIGN – WEBGORILLA KISOKOS

Mi az a FLAT DESIGN? (Flat dizájn) Ha felhasználói szemmel nézzük a digitális világot, akkor azt vesszük észre, hogy egyre inkább leegyszerűsödnek a dolgok, egyszerűbbé, letisztultabbá válnak az oldalak. Kezelhetőségük könnyebb, átláthatóságuk szembetűnő változások eredményeképp pozitív irányba halad. Na, de

ELOLVASOM »

WEBÁRUHÁZ TULAJDONOSOK! NEM ÁRT TUDNI!

WEBGORILLA KISOKOS Bizonyára már Te is hallottál arról, hogy a fogyasztóvédelem kiemelt figyelemmel kíséri már a webáruházakat is. Szigorúan ellenőrzik, a webáruházakkal kapcsolatos követelményeket, éppen ezért nem árt tisztában lennünk egy-két dologgal! Fontos, hogy minden webáruházban fel legyen tüntetve: a

ELOLVASOM »

POPUP, FELUGRÓ ABLAK. MIT IS JELENT?

FELUGRÓ ABLAK, POPUP! A Google, a világ legnépszerűbb keresőrendszere, úgyis mondhatnánk, hogy a világ legnézettebb weboldala. Ennek oka, hogy találatok milliói várják az embereket. Keresési lehetőségek között sorakoznak fel a tartalmi találatok, emellett a képek, fórum témák, hírek, illetve az

ELOLVASOM »

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI LEHETŐSÉG A WEBÁRUHÁZADBAN Vajon szükséges-e hogy egy webáruházban a vásárlók, az ügyfelek tudjanak bankkártyával is fizetni? A válasz nem kérdés, IGEN! Az elmúlt évek tapasztalata alapján, egyre inkább elterjedt a készpénzmentes fizetés, vagyis az online fizetési eszközök használata.

ELOLVASOM »

B2B, vagy B2C WEBOLDAL?

B2B, vagy B2C WEBOLDAL? Ha már rendelkezel B2C honlappal, vagy tervezed egy új weboldal készítését, akkor érdemes lenne elgondolkodnod azon, hogy számodra egy B2B, vagy egy B2C weboldal lenne-e megfelelőbb…És ha nem tudod, hogy mi a különbség a B2B és

ELOLVASOM »

A GLOBALIZÁCIÓ HATÁSA A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSRA

Karinthy Frigyes egy 1929-es novellájában, a Láncszemekben bukkan fel először az úgynevezett „Hat lépés távolság” elmélet, mely szerint a Földön bárki bárkivel kapcsolatba tud kerülni egy ismeretségi láncon keresztül 6 lépés során. Vajon ez a 6 lépés távolság napjainkban is

ELOLVASOM »