Év eleji kampányötletek KKV-knak!
A karácsonyi dömping lezártával az újév első pár hónapja általában az előző év kiértékeléséről, az éves tervek véglegesítéséről és leltárról szól. Ezt követően azonban beindul
Miért választod mindig ugyanazt a moziban?
Észrevetted már, hogy bár manapság rendkívül sok opció áll rendelkezésedre a mozi büféjében, mégis a legtöbbször a klasszikus popcornt választod? Hidd el, ez nem csupán
A Google Analytics 4 fejlődése és előnyei
A legtöbb cég esetében a döntéshozatal legfontosabb alappillérei az adatok, pláne, ha az online térről beszélünk. A felhasználók és vásárlók viselkedésének feltérképezése, preferenciáinak és interakcióinak megértése létfontosságú abban az esetben, ha szükséges az online jelenlét javítása és növekedést fenntartása, akár növelése. A cégek adatéhségének és az analizálásra való törekvésnek köszönhetően jött létre a Google Analytics 4 (GA4), amely forradalmi újításokat hozott elődjéhez, az Universal Analyticshez képest.
2023 közösségi média korképe
Ű2023-ban ismét érdekesen alakult a közösségi média platformok felhasználóinak korosztályos eloszlása. Hogy milyen trendeket ismerhettünk meg, továbbá ki hol töltötte idejének nagy részét az online
A GLOBALIZÁCIÓ HATÁSA A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSRA
Karinthy Frigyes egy 1929-es novellájában, a Láncszemekben bukkan fel először az úgynevezett „Hat lépés távolság” elmélet, mely szerint a Földön bárki bárkivel kapcsolatba tud kerülni
B2B, vagy B2C WEBOLDAL?
B2B, vagy B2C WEBOLDAL? Ha már rendelkezel B2C honlappal, vagy tervezed egy új weboldal készítését, akkor érdemes lenne elgondolkodnod azon, hogy számodra egy B2B, vagy
ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI LEHETŐSÉG A WEBÁRUHÁZADBAN Vajon szükséges-e hogy egy webáruházban a vásárlók, az ügyfelek tudjanak bankkártyával is fizetni? A válasz nem kérdés, IGEN! Az elmúlt
POPUP, FELUGRÓ ABLAK. MIT IS JELENT?
FELUGRÓ ABLAK, POPUP! A Google, a világ legnépszerűbb keresőrendszere, úgyis mondhatnánk, hogy a világ legnézettebb weboldala. Ennek oka, hogy találatok milliói várják az embereket. Keresési
WEBÁRUHÁZ TULAJDONOSOK! NEM ÁRT TUDNI!
WEBGORILLA KISOKOS Bizonyára már Te is hallottál arról, hogy a fogyasztóvédelem kiemelt figyelemmel kíséri már a webáruházakat is. Szigorúan ellenőrzik, a webáruházakkal kapcsolatos követelményeket, éppen
FLAT DESIGN – WEBGORILLA KISOKOS
Mi az a FLAT DESIGN? (Flat dizájn) Ha felhasználói szemmel nézzük a digitális világot, akkor azt vesszük észre, hogy egyre inkább leegyszerűsödnek a dolgok, egyszerűbbé,
MOBILON BÖNGÉSZÉS – WEBGORILLA KISOKOS
Mobilon böngészés? Kérdések és válaszok! Kezdjük az elején! Szerinted miért fontos, hogy egy weboldal mobilbarát legyen? A mobilon való böngészés az elmúlt években rohamos méreteket
SEO – WEBGORILLA KISOKOS
Mi az a SEO (Search Engine Optimization)? A SEO vagyis keresőoptimalizálás nem más, mint a keresőmotorokban való megjelenés javítása, avagy a nem fizetett keresési eredmény
RESZPONZÍV WEBOLDAL – WEBGORILLA KISOKOS
Lehet hogy most furcsán nézel, és próbálsz rájönni arra, hogy vajon mit is takar valójában a fogalom: „reszponzív weboldal”. A WebGorilla segít neked, hogy megértsd!