POPUP, FELUGRÓ ABLAK. MIT IS JELENT?

FELUGRÓ ABLAK, POPUP!

A Google, a világ legnépszerűbb keresőrendszere, úgyis mondhatnánk, hogy a világ legnézettebb weboldala. Ennek oka, hogy találatok milliói várják az embereket. Keresési lehetőségek között sorakoznak fel a tartalmi találatok, emellett a képek, fórum témák, hírek, illetve az árucikk keresés is. A Google keresési mechanizmusa a PageRank eljáráson alapszik. Vagyis saját algoritmussal rendelkezik. 2017. január elején jelent meg a Google algoritmusának új büntető eleme, melyek a POPUPUKRA vannak kiélezve. Na de mi is az a „popup”? Az előreugró ablak angol elnevezése, melyet különböző számítógépes programokban figyelhetünk meg. Az egyik legelterjedtebb formája a web böngészőkben jelentkezik, melyekben nem kívánt reklámok láthatóak. Nagyon bosszantó tud lenni, amikor egy keresett tartalom, „vizuálisan takarva van” vagyis a lényeges tartalmat nem láthatjuk miatta. Ezen popupukra büntetés jár!

Mely esetben nem jár büntetés? Többek között, a kötelező cookie tájékoztatókra, a bannerekre, melyek megfelelő mennyiségű helyet foglalnak el, és könnyedén bezárhatóak, illetve a Push üzenetek miatt, természetesen figyelembe véve, hogy felhasználóbarát legyen.

A popupok helyes használata esetén könnyen irányíthatóak a weboldalra látogatók. Szinte az összes online marketinggel foglalkozó szakember honlapján megtalálható ez az eszköz, DE ami nagyon fontos, hogy rendeltetésszerűen van használva, figyelembevéve, és betartva minden szabályt!

Share on facebook
Megosztom Facebookon
Share on email
Elküldöm e-mailben
Share on print
Kinyomtatotm

Kapcsolódó bejegyzések

B2B, vagy B2C WEBOLDAL?

B2B, vagy B2C WEBOLDAL? Ha már rendelkezel B2C honlappal, vagy tervezed egy új weboldal készítését, akkor érdemes lenne elgondolkodnod azon,