POPUP, FELUGRÓ ABLAK. MIT IS JELENT?

FELUGRÓ ABLAK, POPUP!

A Google, a világ legnépszerűbb keresőrendszere, úgyis mondhatnánk, hogy a világ legnézettebb weboldala. Ennek oka, hogy találatok milliói várják az embereket. Keresési lehetőségek között sorakoznak fel a tartalmi találatok, emellett a képek, fórum témák, hírek, illetve az árucikk keresés is. A Google keresési mechanizmusa a PageRank eljáráson alapszik. Vagyis saját algoritmussal rendelkezik. 2017. január elején jelent meg a Google algoritmusának új büntető eleme, melyek a POPUPUKRA vannak kiélezve. Na de mi is az a „popup”? Az előreugró ablak angol elnevezése, melyet különböző számítógépes programokban figyelhetünk meg. Az egyik legelterjedtebb formája a web böngészőkben jelentkezik, melyekben nem kívánt reklámok láthatóak. Nagyon bosszantó tud lenni, amikor egy keresett tartalom, „vizuálisan takarva van” vagyis a lényeges tartalmat nem láthatjuk miatta. Ezen popupukra büntetés jár!

Mely esetben nem jár büntetés? Többek között, a kötelező cookie tájékoztatókra, a bannerekre, melyek megfelelő mennyiségű helyet foglalnak el, és könnyedén bezárhatóak, illetve a Push üzenetek miatt, természetesen figyelembe véve, hogy felhasználóbarát legyen.

A popupok helyes használata esetén könnyen irányíthatóak a weboldalra látogatók. Szinte az összes online marketinggel foglalkozó szakember honlapján megtalálható ez az eszköz, DE ami nagyon fontos, hogy rendeltetésszerűen van használva, figyelembevéve, és betartva minden szabályt!

Oszd meg másokkal!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Kapcsolódó

Közösségi marketing

KÖZÖSSÉGI MARKETING A közösségi média oldalak elterjedésével a korábbi egyirányú kommunikációt a kétirányú váltotta fel. A cégek manapság már nem

Webfejlesztés, webdesign

Webfejlesztés A mai világban minden cég számára előnyös, ha él az internet nyújtotta lehetőségekkel, ha részese ennek a világnak. A

Grafikai tervezés

A vállalat egyedi vizuális megjelenése segít beazonosítani a céget és az általa nyújtott szolgáltatások minőségét. A vállalati megjelenés ideális esetben

B2B, vagy B2C WEBOLDAL?

B2B, vagy B2C WEBOLDAL? Ha már rendelkezel B2C honlappal, vagy tervezed egy új weboldal készítését, akkor érdemes lenne elgondolkodnod azon,