SEO – WEBGORILLA KISOKOS

Mi az a SEO (Search Engine Optimization)?

A SEO vagyis keresőoptimalizálás nem más, mint a keresőmotorokban való megjelenés javítása, avagy a nem fizetett keresési eredmény elérése pozitív formában! Általánosságban azt jelenti, hogy minél jobb rangsorolást ér el egy adott weboldal, annál több látogatót szerez.

A SEO, különböző területeket célozhat meg! Többek között: a helyi keresést, képkeresést, videó keresést…

Az internetes marketing célja, hogy stratégiát kövessen, figyelembe véve az emberek keresési hajlamát, a keresési kulcsszavakat, szavakat!

Egy weblap optimalizálása, többféleképpen is történhet! Többek között: a HTML- kód szerkesztéssel, kulcsszó relevancia növeléssel.

A SEO tulajdonképpen nem más, mint egy marketingkampány. Többnyire a weboldalakat ma már úgy szerkesztik, hogy beleépítik a SEO taktikát. Fontos továbbá megjegyezni, hogy a SEO minden esetben a megfigyelésre, a statisztikákra, és az ezekből levont következtetésekre is hagyatkozik. Figyelemmel kell követni a weboldal felépítését, működési mechanizmusát.

Oszd meg másokkal!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Kapcsolódó

Közösségi marketing

KÖZÖSSÉGI MARKETING A közösségi média oldalak elterjedésével a korábbi egyirányú kommunikációt a kétirányú váltotta fel. A cégek manapság már nem

Webfejlesztés, webdesign

Webfejlesztés A mai világban minden cég számára előnyös, ha él az internet nyújtotta lehetőségekkel, ha részese ennek a világnak. A

Grafikai tervezés

A vállalat egyedi vizuális megjelenése segít beazonosítani a céget és az általa nyújtott szolgáltatások minőségét. A vállalati megjelenés ideális esetben

B2B, vagy B2C WEBOLDAL?

B2B, vagy B2C WEBOLDAL? Ha már rendelkezel B2C honlappal, vagy tervezed egy új weboldal készítését, akkor érdemes lenne elgondolkodnod azon,