RESZPONZÍV WEBOLDAL – WEBGORILLA KISOKOS

Lehet hogy most furcsán nézel, és próbálsz rájönni arra, hogy vajon mit is takar valójában a fogalom: „reszponzív weboldal”. A WebGorilla segít neked, hogy megértsd!

Reszponzív weboldal (RWD) Egy olyan weboldalról beszélünk ebben az esetben, mely optimális megjelenéssel, könnyű olvashatósággal rendelkezik. Célja a reszponzív weboldal készítésnek, hogy alkalmazkodva a 21. századhoz, a legkülönfélébb készülékeken is gördülékenyen megjelenhessenek, egyszerű navigációval rendelkezzenek a weboldalak. Célja továbbá, hogy bármilyen megjelenítő eszközhöz tökéletesen igazodjon.

Régebben a designereknek sokkal egyszerűbb feladatuk volt, hiszen a számítógépek monitorjához terveztek szemléletes grafikát, kényelmes felületet a felhasználók számára. Mivel szinte minden terv az úgy nevezett széles ezközökre volt összpontosítva, ma már ez nem elegendő, hiszen, a tableteken keresztül az okos telefonokon át biztosítani kell egy olyan látvány világot, mely minden szempontból megfogja, megragadja az embert. Egy weboldalnak nem csak nagy méretben kell mutatósnak és figyelemfelkeltőnek lennie, hanem egy kisebb készüléken is tökéletes átláthatóságot kell biztosítania.

A megoldást abban vélték felfedezni, hogy egyre kisebb készülékekre kezdték a tervezést, majd így haladtak a nagyobbak felé. Az eredmény nem maradt el, hiszen egy sokkal gyorsabban működő és gyorsabban betöltődő weboldal lett az eredmény, mely akár a mobilon internetezők számára is sokkal kecsegtetőbb, élmény dúsabb megoldást kínál! A lényege tehát nem más, mint hogy, mind a nagyobb számítógépeken internetezők, mind a mobilon, vagy tableten internetezők, a szöveges és képi tartalmaktól ugyanazt az élményt kapja.

Share on facebook
Megosztom Facebookon
Share on email
Elküldöm e-mailben
Share on print
Kinyomtatotm

Kapcsolódó bejegyzések

B2B, vagy B2C WEBOLDAL?

B2B, vagy B2C WEBOLDAL? Ha már rendelkezel B2C honlappal, vagy tervezed egy új weboldal készítését, akkor érdemes lenne elgondolkodnod azon,