ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

BANKKÁRTYÁS FIZETÉSI LEHETŐSÉG A WEBÁRUHÁZADBAN

Vajon szükséges-e hogy egy webáruházban a vásárlók, az ügyfelek tudjanak bankkártyával is fizetni? A válasz nem kérdés, IGEN! Az elmúlt évek tapasztalata alapján, egyre inkább elterjedt a készpénzmentes fizetés, vagyis az online fizetési eszközök használata. Felmérések támasztják alá, hogy az online vásárlók 61%-a rendszeresen bankkártyával fizet. Mivel ez a szám nagyon magas, azt a következtetést támasztja alá, miszerint, ez a szám, csak nőhet majd. Vagyis ez a trend egyre népszerűbb, tehát okot ad arra, hogy elgondolkodjunk azon, hogy webáruházunkban is biztosítani kellene a bankkártyás fizetési lehetőséget!

Egy adott webáruház minél több fizetési lehetőséget biztosít, annál népszerűbb lehet! Vagyis kimondhatjuk, hogy a fizetési lehetőségek számának növelésével, a vásárlók száma is növekedni fog! Az újonnan induló webáruházak számára mindenképp célszerű választás a kártyás fizetés, a múlttal rendelkező webáruházak esetében pedig érdemes ezen elgondolkodni és mielőbb beiktatni!

Közelítsük meg más felől mindezt! Mi történik, ha nem biztosítunk bankkártyás fizetési lehetőséget? Bizton állíthatjuk, hogy megnövekedik az utánvétes rendelések száma, ami sajnos nagyon sok buktatót is magával hoz. Többek között: hibás cím miatt, rossz helyre szállított megrendelés, túl későn lemondott megrendelés… hogy ezen dolgoknak mi lesz a vonzata? Veszteség, pénzügyi veszteség. Akárhogy is nézzük, a bankkártyás fizetési lehetőség nagyobb bizalmat nyújt a megrendelők, vásárlók számára.

Az első és legfontosabb feladat, hogy szerződjünk egy bankkal! A bankok kizárólag, bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítanak a cégek számára. Ami előnyt jelent, hogy a tranzakciót valós időben feldolgozzák és vissza is igazolják! Nem kell attól tartanunk, hogy a bank felé ez nagyon magas költség befizetést jelent majd cégünk számára, ugyanis havi számlavezetési díjat, és tranzakciónkénti (1,3 – 2 %) amit fizetnünk kell! Bankkártyás fizetési lehetőséget érdemes biztosítani a vásárlók számára! Hiszen webáruházunk csak nyerhet általa!

Megosztom Facebookon
Elküldöm e-mailben
Kinyomtatotm

Kapcsolódó bejegyzések

A Google Analytics 4 fejlődése és előnyei

A legtöbb cég esetében a döntéshozatal legfontosabb alappillérei az adatok, pláne, ha az online térről beszélünk. A felhasználók és vásárlók viselkedésének feltérképezése, preferenciáinak és interakcióinak megértése létfontosságú abban az esetben, ha szükséges az online jelenlét javítása és növekedést fenntartása, akár növelése. A cégek adatéhségének és az analizálásra való törekvésnek köszönhetően jött létre a Google Analytics 4 (GA4), amely forradalmi újításokat hozott elődjéhez, az Universal Analyticshez képest.